Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Mocht u een klacht hebben inzake onze dienstverlening dan horen wij dat graag van u. Wij doen ons uiterste best om iedere klant te behandelen zoals wij zelf ook graag behandeld willen worden. Daarom is het van groot belang dat wij weten wanneer er iets niet gaat zoals u dat verwacht. Alle klachten worden door de directie persoonlijk afgehandeld.

U kunt uw klacht per email of per post insturen t.a.v. de directie. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar onze dienstenwijzer.

Een verzekering voor uw coffeeshop aanvragen

1
Vraag uw offerte op maat aan

Vul uw gegevens in voor een offerte voor uw coffeeshopverzekering. Het invullen van het offerte verzoek kost nog geen 5 minuten tijd.

2
Wij maken spoedig uw offerte

Onze specialisten verzorgen een offerte op basis van uw verzoek. Graag spreken wij de offerte met u door zodat het volledig helder is voor u.

3
De verzekering wordt aangevraagd

Als u akkoord gaat met de offerte vragen wij de verzekering voor u aan. Wij houden u tijdens het aanvraagproces op de hoogte en helpen u bij het opzeggen van een oude verzekering.