Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Mocht u een klacht hebben inzake onze dienstverlening dan horen wij dat graag van u. Wij doen ons uiterste best om iedere klant te behandelen zoals wij zelf ook graag behandeld willen worden. Daarom is het van groot belang dat wij weten wanneer er iets niet gaat zoals u dat verwacht. Alle klachten worden door de directie persoonlijk afgehandeld.

U kunt uw klacht per email of per post insturen t.a.v. de directie. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar onze dienstenwijzer.

Een verzekering voor uw coffeeshop aanvragen

1
Vraag uw offerte online aan

Vul alle gegevens in voor een offerte op maat voor uw coffeeshop. Het invullen van het offerteverzoek kost nog geen 5 minuten tijd. Het geeft ons de informatie die nodig is u verder te helpen.

2
Wij gaan voor u aan de slag

Onze adviseurs verzorgen een offerte op basis van de door u opgegeven informatie. Graag spreken wij de offerte met u door zodat het volledig helder is voor u.

3
De verzekering wordt aangevraagd

Als u akkoord gaat met de offerte vragen wij de verzekering samen met u aan. Wij houden u tijdens het aanvragen op de hoogte en helpen u bij het opzeggen van een oude verzekering.